MS1 fr-ca
MS2 Assistant Professor (m)
MS3 Professeur adjoint
MS4 Professeur adjoint
MS2 Assistant Professor (m)
MS3 Professeur adjoint
MS4 Professeur adjoint
Alex Kaju
Professeur adjoint, Département de marketing
Coordonnées
HEC Montréal3000, chemin de la Côte-Sainte-Catherine
Montréal (Québec)
Canada H3T 2A7
Courriel : alex.kaju@hec.ca
Téléphone : Non disponible
Secrétariat: 514 340-6427
Télécopieur : n/d
Bureau : 4.719
Autre(s) titre(s)
- À venir
Formation
- Ph. D. (marketing), University of Toronto
- MBA, University of Toronto
- BPHE (kinésiologie, cheminement honours), University of Toronto
Recherche actuelle
- À venir
Cette sélection de publications couvre les 5 dernières années.
+
Articles de revues (4)
REICH, Taly, KAJU, Alex, MAGLIO, Sam;
« How to overcome algorithm aversion: Learning from mistakes »,
Journal of Consumer Psychology, vol. 33, no 2, 2023, p. 285-302.
KAJU, Alex, MAGLIO, Sam;
« Yesterday's great expectations: Metamemory and retrospective subjective duration »,
Journal of Experimental Social Psychology, vol. 98, 2022, p. 1-11.
DAGOGO-JACK, Sokiente, BECK, Joshua T., KAJU, Alex;
« The effect of duration metrics on consumer satisfaction »,
Psychology & Marketing, vol. 37, no 3, 2020, p. 441-456.
KAJU, Alex, MAGLIO, Sam;
« Urgently Yours: Temporal Communication Norms and Psychological Distance
»,
Journal of Consumer Psychology, vol. 28, no 4, 2018, p. 665-672.
Cette sélection d'activités d'encadrement couvre les 5 dernières années.
Automne 2024
MARK 20102A
Hiver 2024
MARK 10100A
MARK 20102A
Automne 2023
MARK 20102A
Hiver 2023
MARK 10100A